A világ egyik legismertebb színésze, Leonardo DiCaprio új szerepben tűnik fel, de ezúttal nem a filmvásznon. A Rolex hivatalosan is bejelentette, hogy a színész lett az ikonikus óragyártó legújabb nagykövete.
A választás nem véletlen, hiszen DiCaprio évtizedek óta a minőség és a stílus megtestesítője, ráadásul a környezetvédelem iránti elkötelezettsége is tökéletesen illeszkedik a Rolex filozófiájához.
A partnerség sokkal többet jelent annál, minthogy egy híresség egy luxusórát visel, hiszen a színész már régóta hűséges rajongója a Rolex időmérőinek.
Egy ikon találkozása egy másik ikonnal
Leonardo DiCaprio és a Rolex közös története nem most kezdődik. A színészt már évtizedek óta látni lehetett a híres Rolex Daytona modellekkel a csuklóján, és most hivatalosan is csatlakozott a márka elit nagyköveti köréhez.
A Rolex közleményében kiemelte, hogy DiCaprio nemcsak a filmiparban nyújtott lenyűgöző alakításai miatt lett kiválasztva, hanem azért is, mert elkötelezett környezetvédőként egyedülálló hatással van a világra.
A brit GQ magazin szerint a Rolex és DiCaprio együttműködése igazi presztízslépés, amely tovább emeli a márka fényét. A színész olyan nevek mellé csatlakozott a Rolex családban, mint James Cameron és Martin Scorsese rendezők, Coco Gauff és Roger Federer teniszezők, valamint Tiger Woods golfozó legenda.
A Rolex „Reach for the Crown” kampányában DiCaprio egy ikonikus karakterét is megidézi: Jay Gatsby szerepében tűnik fel, amit a rajongók gyorsan kiszúrtak, és egyfajta tisztelgésnek tekintenek A nagy Gatsby című film előtt.
A Rolex és DiCaprio közös filozófiája
A Rolex és Leonardo DiCaprio partnersége sokkal többről szól, mint egy luxusóra reklámozásáról. A színész mindig is a minőség, a kitartás és a tökéletesség iránti elkötelezettségével tűnt ki a hollywoodi sztárok közül, és ugyanezek az értékek jellemzik a svájci óramárkát is. Paul Altieri, a Bob’s Watches luxusóra-kereskedő vállalat vezérigazgatója szerint a Rolex nem követi a trendeket, hanem meghatározza őket – ahogyan DiCaprio is.
Altieri szerint a Rolex és a színész kapcsolata nemcsak a státuszszimbólumokról szól, hanem az örökségről és az időtállóságról is. DiCaprio számára egy Rolex óra nem csupán egy divatos kiegészítő, hanem egy olyan tárgy, amely generációkon átívelő értéket képvisel. A színész mindig is arról volt ismert, hogy nem a felszínességért, hanem a kiválóságért dolgozik – ezt pedig most a Rolex is elismeri.
Az új korszak kezdete

Bár a Rolex hagyományosan nem az agresszív reklámkampányairól híres, DiCaprio csatlakozása a márkához egyértelműen egy új fejezetet nyit a vállalat történetében. A Leonardo DiCaprio filmek töretlen sikere, a színész karrierje és társadalmi szerepvállalása révén egy olyan nagykövet lesz DiCaprio, aki nemcsak a luxust és az eleganciát testesíti meg, hanem a felelősségteljes gondolkodásmódot is.
A jövőben valószínűleg még többet láthatunk majd DiCaprio és a Rolex együttműködéséből, hiszen a színész számos platformon és rendezvényen képviselheti majd a márkát. Egy biztos: a Rolex és Leonardo DiCaprio neve mostantól elválaszthatatlanul összekapcsolódik, és ez a partnerség valószínűleg hosszú éveken át meghatározó marad a luxusórák világában.